سه نکته از درمان دیابت با بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سه نکته از درمان دیابت با بیماری های کلیه

با توجه به پژوهش، دیابت تبدیل شده است از عوامل بالا است که می تواند بیماری کلیوی القاء، به طوری که میزان افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی در حال افزایش است روز به روز. به منظور کمک به مردم بیشتر از این بیماری را دریافت کنید، کارشناسان ما سه نکته از درمان آن، به امید آنها می تواند شما را در برخی از راه کمک به من بدهید.

1. آیا نظارت بر فشار خون خود را به دقت

پزشکان گفت: در طول درمان این بیماری، اکثر مردم توجه بالا پرداخت به سطح قند خون، اما چشم پوشی از سطح فشار خون، که منطقی نیست. چرا که سطح فشار خون نیز به پیش آگهی این بیماری در ارتباط است، اگر آن را نمی تواند به خوبی کنترل، که ممکن است این بیماری پیچیده تر می کند. سطح فشار خون باید تحت 130 / 75mmHg، که می تواند کمک به افزایش سطح GFR و کاهش سرعت کاهش عملکرد کلیه کنترل شود.

2. آیا مصرف پروتئین را افزایش نمی دهد معمولی

سوء استفاده از آلبومین پلاسما و مشترک عمل اشتباه در طول درمان این بیماری است. برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت پیشرفته، پروتئین و یا hypoproteinemia رخ خواهد داد، به طوری که آنها تلاش خود را خواهد پروتئین. اما همه آنچه که انجام داده بی فایده است، بیشتر از پروتئین خواهد شد توسط کلیه ظرف 48 ساعت تخلیه می شود. چه چیزی بدتر از، کسانی که پروتئین اضافی باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

3. آیا دیورتیک سوء استفاده

بیمار هیچ غریبه ای به دیورتیک است، پزشکان به شما یادآوری توجه ویژه ای به آن. همانطور که همه ما می دانیم پس از آن بیمار آن را، دفع ادرار را افزایش می دهد و ادم تا حد زیادی برطرف خواهد شد. اما در همان زمان آن را ممکن است اختلال الکترولیت در ایجاد و تشدید آسیب کلیوی. نکته کلیدی این است که آن می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند.

بالاتر از سه راهنمایی از درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان این بیماری هستند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کلیوی ناشی از دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: